zoradene prednasky

Návrat na detail prednášky / Stiahnuť prednášku / Univerzita Komenského / Pedagogická fakulta / UZ - Metodológia pedagogického výskumu

 

MPV - ukážka dotazníka (dotaznik.doc)

Prosím, vyplňte čo najúprimnejšie a čo najkonkrétnejšie tento dotazník –
aby učitelia na budúci rok mohli pripraviť lepšie a zaujímavejšie vyučovanie.

 


Ak vám na vyplnenie hociktorej otázky nestačí tento papier, prosím použite
ďalší čistý list papiera a vyznačte na ňom číslo otázky, na ktorú odpovedáte


 

Vyučovací predmet: ____________________________________     Trieda: ____________

 

Meno:______________________________________________________________________    

 


SVOJE MENO SEM MÔŽETE, ALE NEMUSÍTE NAPÍSAŤ


 

  1. Svoju spokojnosť s náplňou hodín informatiky vyjadrujem známkou:

 

1                2                3                4                5

 

( 1 = učili sme sa samé užitočné veci . . . . . . . . . 5 = učili sme sa samé zbytočné veci )

 

Čo bolo na hodinách informatiky najviac užitočné? Čomu by sme sa mali v budúcom štúdiu na hodinách informatiky najviac venovať? V čom by sa dala náplň našich hodín informatiky vylepšiť?

 

 

 

 

 

Čo bolo na hodinách informatiky najmenej užitočné? Čomu by sme sa v budúcom štúdiu na hodinách informatiky mali venovať menej?

 

 

 

 

 

  1. Svoju spokojnosť s prístupom učiteľa informatiky k študentom vyjadrujem známkou:

 

1                2                3                4                5

 

( 1 = vynikajúci prístup učiteľa k študentom . . . 5 = nevhodný prístup učiteľa k študentom )

 

V čom by sa mal vzťah učiteľa informatiky k študentom zlepšiť? Čo by mal učiteľ informatiky robiť inak vo svojom prístupe k študentom?

 

 

 

V čom bol prístup učiteľa informatiky k študentom dobrý?


  1. V tomto školskom roku som sa na hodinách informatiky:

1                2                3                4                5

( 1 = naučil[a] som sa veľmi veľa . . . 5 = nenaučil[a] som sa skoro vôbec nič)

 

Ak som sa naučil(a) málo, bola to hlavne moja vina alebo hlavne vina učiteľa? V čom konkrétne to bola moja vina a v čom konkrétne to bola vina učiteľa?

 

 

 

 

Čo treba urobiť zo strany učiteľa, aby som sa v budúcom štúdiu naučil(a) z informatiky viac ako tento školský rok?

 

 

 

 

Čo treba urobiť z mojej strany, aby som sa v budúcom štúdiu naučil(a) z informatiky viac ako tento školský rok?

 

 

 

 

  1. Prosím dokončite podľa seba tieto vety:

 

Myslím si, že informatika je ... ________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

Učím sa informatiku, pretože ... _______________________________________________

___________________________________________________________________________

 

V informatike som dobrý/-á v ... ______________________________________________

___________________________________________________________________________

 

V informatike mám problémy s ... _____________________________________________

___________________________________________________________________________

 

V informatike sa potrebujem zlepšiť v ... _______________________________________

___________________________________________________________________________

 

  1. Čo by ste ešte chceli odkázať učiteľovi informatiky?

 

 

 

  1. Čo by ste chceli odkázať vedeniu školy? Ako by sa dala zlepšiť organizácia výučby na našej škole? Ako by sa dala zlepšiť atmosféra na škole a život školy?